d kaLa uJaN ini........
ujan tgh lebat2 kt luar tuh,so tbantutla mood aku nk p psr mlm nati...neway k gak leh aku brblog neh...=) lgpon de benda best nk wat...alhamdulillah dpt gak aku sample hukm td...gaya berani rempuh je aku p collect sampel td...huhuuuuu...very de sori tuk mereka yg yg tlibat....xmau dh aku melangkah masuk dlm OT tuh....huhuhuuuu
td Dr balkis msk lab bg hadiah bunga n buah2an tuk dak2 lab aku nie...dr secret admire katenye tp x pon de someone nk mtk maap nga dia...dia maafkn tp xmo lak terima adiah diorg...so pe lg kitorg la yg dapat...heheheheee...=) pepun mekaseh ya Dr....

n tetiba aku pun tlintas nk brpose nga bunga tuh,ye la jrg 2 kali dpt bunga...huhuhuuuu...last dpt time konvo ri tue...bunga lili yg telah d salah sangka sebagai bunga tulip leh sum1 tue..ntah pe2,x kenal bunga.bese la kaum adam...=p



cantiknyer bunga...yum2...

aku n bunga x dpt dpisahkan...hah?????not really la...


pija n bunga...memang xdapek dpisahkan....=)

en iswadi n bunga?????

adegan ini xboleh dikomen atas sbb2 trtentu..no komen...ye ke??? hehehehee

en iswadi....hahahahahaaa...=p

0 Responses

Tiap Hari SayanG

Daisypath Friendship tickers
  • Mari Mengira

    Q.U.O.T.E


    - FloaT LikE A ButterFly,Sting Like A Bee -

    Am I Happy......

    PeNjAgA DuNiAkU

    PeNjAgA DuNiAkU

    AmAnaT PeNjAgA DuNiAkU

    Dunia itu INDAH............... =) dan PINJAMAN semata2...........


    Mencuba NasiB.....

    Mencuba NasiB.....
    Mamarifqy contest

    Peace Contest

    Followers