cuti2 malaysia............
cuti kt umah je....heheheeee....cuti plg lama la nie aku dok umah...11 hari....kalau dok umah,memang aku x keluar2 dh jawabnya...kecuali,di bawa keluar...heheheeee...hajat d hati nk main2 nga Aeril,tp....hampeh tol si Aeril tue...xnak nga aku...=( nga Cik Lie dia kemain lg...........manja2...amboi...aku pon xbmanja mcm tue nga cik lie...heheheeee (mana bleh daaa...) aktiviti best dok umah ialah...baca novel,tgk muvie,kacau aeril,tgk mak masak n makannn.............=) mlm......melayan tetamu,tetamu ker?tiap mlm dtg nie...heheheee...jgn mrh ye Cik Lie...kekdg gi minum2 kt pantai smbil tgk dikir barat...
khamis mlm kitorg gie main bowling............sangatla aku x terer main,asyik kalah je...........Cik Lie yg 1st time main,kemain eksyen............ye la,ye la.............teringin nk main lg nie....hahahaaaaa....layan pic la...............



balingan menjadi,dpt la point....


ridhuan dgn gaya org menang..........heheheee


amboi gaya dikna...........


juara gelak je mek lin nie..........


menang pose je la...huhuhuhuu

pic Cik Lie xde,kesian.......tue la nasib si photographer...heheheeeee

-daa-
Labels: 0 jeRiTan dUniA luaR | | edit post
Reactions: 
rindu dgn semua kekawan.................

update.............
xde pe yg best pon skrg...life mcm biasa,pergi fac,msk class,msk lab,study ,study...study....then blk...selang 2 hari jumpa tunang...mm,tunang?heheheeee,cm pelik bunyi nye...dh xde pakwe pon aku nie...huhuhuhuu........opps,sori..........

nie aku de kt umah,alang2 encik tunang ada job...peneman dlm kete la nie...seram gak trip kali nie...sbb bhenti tepi jln,memlm,dlm kol 7lbh,maghrib dh kot time tue....gara2...pemanduan yg hebat,tayar dpn bocor...haih,nsb pandai tkr tayar n nsb baik de tayar spare yg xde angin tue...mcm2 la...bw kete mcm semut la sementara jumpa station minyak...pas tue,mcm biasa la....memandu dgn hebat lg............haih.............

skrg mood x menentu sgt,sbb byk kena fokus study....final exam nov nanti....chaiyo!!!!mcm bese,stress x menentu kekdg tue...ntah pe2 je aku nie....suasana bilik pon dh lain...dok berdua je nga tim,bilik student...heheheee...lampu x tutup smpai pg,penanda study hard but.............hohohohohooo...tv pon x tgk mana dh,nur kasih dh lama x tgk..huhuhuhuu.dok dlm bilik je la,kuar jap2 amik air kosong je kt dapor tue...kekdg trserempak nga ani,dok tgk tv sorg2...kesepian....ye,sunyi betol umah sewa aku skrg....sbb kak ayu dh pindah ke?atau sbb aku n tim x study kt ruang tamu dh...hehehehee.

blk umah kali ni best sket,mengejar aeril yg dh suka bjalan,lama dh reti tp aeril malas nk jalan,jatuh sket,nangis...manja betol...skrg kalu aeril jatuh,semua org wat dek je sbb ibu dia sound..."JANGAN TEGUR" .kalau tegur,menangis sakan la si aeril tue,mcm kena pukul lak.menjadi betol..JGN TEGUR tue...heheheheeee.

ok,tue je...enjoy ur day.................=) mari la tgk gmbo pe yg best...hehehee


trip mengejut ke genting...


amboi.suka...dlm hati kecut la tue...heheheheee


1st game...kantoi aku pejam mata time main...ala2 takot tp berani....heheheee

game nie lagi la...............huhuhuuuu....buruk gile gmbo aku yg org genting tu snap...


Labels: 0 jeRiTan dUniA luaR | | edit post
Reactions: 
merdeka........
last friday,ukm kl wat majlis sempena hari merdeka n bln ramadhan...so dpt la paper bag yg ada bubur lambuk ,air mineral n bendera malaysia yg comey tue...hari ni,31 ogos,hari kemerdekaan malaysia yg ke-52....wah...........=) MERDEKA!MERDEKA!.............

tahun ni memang x terasa bln merdeka tue...sbb bln ramadhan kot...bpuasa,sambutan pon xde..huhuhuuu...xpe2,janji rasa d hati n ingat selalu.jgn sampai x tau lak....hehehehee..
masa blk hari jumaat tue,aku trsengih2 lak...nasib xde pak guard kt gate...nk tau ,naper?masa2,aku bru bis seminar,cepat2 jln nk g imr,blk nga kak ayu....nk dkt sampai gate,aku trtgk lak paper bag yg dpt td tue...bendera aku xde...dan2 la aku pdg blkg....nuh ha...tjatuh kt sana...cepat2 aku patah blk g kutip bendera tue...n jln ke dpn blk...tetiba lak aku rs cm kelakar lak...terasa mcm tgh wat iklan,iklan kemerdekaan.heheheheeee...alhamdulillah...ada gak rasa sayangkn bendera malaysia nie dlm diri aku nie kn,kn...kn....
so,korg semua....

SELAMAT HARI MERDEKA KE - 52
xkira d mana korg berada ye....

saya sudah bertunang....heheheheheee



alhamdulillah dh selamat dh majlis pertunangan aku pd 7.8.9 tue....=) nk tgk gmbo lg, plz click here http://wannortouch.blogspot.com/search/label/Pertunangan%20-%20ilapeli ye...=)
HOPE

Labels: 8 jeRiTan dUniA luaR | | edit post
Reactions: 
Chaiyo!!!!!

kalau la boleh senyum selebar itu....siap jerit huuray! lagi.....at last siap gak report aku nie...bendanye sekejap je sepatutnye leh siap tp pe kn daya...........haih............eh,x baik,xbaik...chaiyo!!!
sekarang tumpuan aku sepatutnye pada study je,no more assignment,seminar,lab dll....eceee....study,study,study...sampai terer...final exam aku nk dekat dh...penentu nie...gila,takot...korg semua doakn aku ye...doakn sukses...tq2...=)
mehla tgk gmbo time bsusah payah nk dptkn hasil tuk report aku yg baru siap tue...hehehehehe.2nd sem nie aku kena dissect face n spinal cord....waala!



pose jap...sakit leher n kebas tgn dok ngadap pakcik nie...nasib x trcium je...huhuhuuu...jangan...


touch up2....=)

kali nie de rakan subahat tuk dissect cadaver nie...bsama kak uyun rakan subahat kedua...yg ketiga yg tgh tgkp gmbo kitorg nie...kak ina..=)
Labels: 3 jeRiTan dUniA luaR | | edit post
Reactions: 
bLues
dear DLah...................


dh 2weeks Dlah xde kn...bkn xde yg tue...heheheeee...dlah nun d slim river...chaiyo!cik LaH....rindu???opkos la....Geng D5...=) but really Dlah la yg Plg Close nga aku.....XOXO...dok tgk gmbo2 last bersama Dlah je kalu rindu...mehla tgk sama2...


tiru pose Pija n Yan...hehehehee

apakah? really???


good try kn....=p

You Are My Best Friend

You are my best friend through thick and thin. When
You reach for my hand you touch my heart. You are
The bestest friend that i can have.

You are there for me when i need you the most. You
Cheer me up when i am down. If i am about to cry u
Make me smile. You are my bestest friend and i can
Not lie.

You listen to me and give me advice, advice that comes
Straight from the bottom of your precious heart. You are
My best friend in the whole wide world and i couldn't ask
God for a little bit more.

We are going to grow older, and things will change but our
Friendship will forever still remain. I'll make new friends but
That won't change because you will always be my best friend.

I'd like to mean as much to you as you mean to me. I'd like to
Be some help to you as you have been to me. I'd like to know
That as we grow old our lives will change but that our

Friendship will still remain.

Me and you will never be apart maybe in distance but never in
Heart for our friendship is way to strong to let it go off
just like
That.

All i can say is that you are my best friend and i swear to God
That i don't want it to change. I may move to a different state but
That doesn't mean that our friendship will end, because you will
Always be my best friend. No matter what life has destined for us
I know that our friendship will never die.

Love you always,

-daa-
Main Kotor?????
amboi xsabar2 ko afzan nk aku join main kotor2 nie...aku dak baik tau...hahahahhaaa...ok2...layannn........cop2,de citer HOT...Usein nk kawen dh bln mac nie...aku dok cium kad kawen wangi dia nie...=)



Rules: It's harder than it looks! Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag 10 people. Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real...nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question.


Have fun!

1. What is your name? Norhazilah
2. A four letter word: Nice
3. A boy's name: Naim
4. A girl's name: Nadya
5. An occupation: Nurse (bkn tanya job aku kn,kn...hehehehee)
6. A color: huhuuuhuuu.....tiada aku tau...
7. Something you wear: Necklace
8. A food: Nasi..........(byk lak kena senarai nt..hahahahaa)
9. Something found in the bathroom: Natural soap
10. A place: New York
11. A reason for being late: Narcolepsy (heheheheee...rujuk medical dictionary ye)
12. Something you shout: Nana,nana!...(ntah pe2 je...)
13. A movie title: Nangnak..(seram2...)
14. Something you drink: Nescafe........(ummm.....harum..)
15. A musical group: Nidji
16. A street name: Nilai road (hahahhaaaaa,tibai)
17.. A type of car: Nissan
18. A song title: No one needs to know (Shania Twain...)
19. A verb: Nudging



adeh,aku siap google tue jawab tag nie...hampeh toi....patotla,main kotor tajuk dia.hehehehehee..

-daa-
Labels: , 0 jeRiTan dUniA luaR | | edit post
Reactions: 
Sajer Suka-suka.............hehehheeee
Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1

Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2

Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3

Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4

Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5

Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6

Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7

Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8

Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

KESIMPULANNYA:

no.1 ---- Anda sangat cerdik, jujur,lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

no.2 ---- Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3 ---- Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

no.4 ---- Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5 ---- Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

no.6 ---- Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7 ---- Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

no.8 ---- Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9 ---- Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan
ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6.


-daa-
ye ke????..........

aku de bc buletin best gak la kt frenster so aku paste tuk entri nie...mcm de gak yg aku rasa betol...hahahahahaaa...mari2...mari kita pk sama2....




1.) Fine : This is the word women use to end an argument when they are
right and you need to shut up.

2.) Five Minutes : If she is getting dressed, this means a half an hour.
Five minutes is only five minutes if you have just been given five more
minutes to watch the game before helping around the house.

3.) Nothing : This is the calm before the storm. This means something,
and you should be on your toes. Arguments that begin with nothing
usually end in fine.

4.) Go Ahead : This is a dare, not permission. Don't Do It!

5.) Loud Sigh : This is actually a word, but is a non-verbal statement
often misunderstood by men. A loud sigh means she thinks you are an
idiot and wonders why she is wasting her time standing here and arguing
with you about nothing. (Refer back to #3 for the meaning of nothing.)

6.) That's Okay : This is one of the most dangerous statements a woman
can make to a man. That's okay means she wants to think long and hard
before deciding how and when you will pay for your mistake.

7.) Thanks : A woman is thanking you, do not question, or Faint. Just say
you're welcome.

8.) Whatever : Is a women's way of saying F@!K YOU!

9.) Don't worry about it, I'll do it: Another dangerous statement, meaning
this is something that a woman has told a man to do several times, but
is now doing it herself. This will later result in a man asking 'What's
wrong?' For the woman's response refer to #3.Then you RUN!

so?pe korg rasa?ada betol ka??????Lu pK la sendiri.....hehehehehheee

-daa-
Does uR naMe fiT U?
N : easy to fall in love with
O : has one of the best personalities ever
R : gives good hugs
H : likes someone
A : has a smile to die for :]
Z : makes dating fun
I : best boyfriend or girlfriend
L : very good kisser
A : has a smile to die for :]
H : likes someone


p/s: layannn..............................


A : has a smile to die for :]
B : is a nerd at times
C : can kick ur butt
D : great friend
E : has beautiful eyes
F : wild and crazy
G : HOT
H : likes someone
I : best boyfriend or girlfriend
J : is really sweet
K : gorgeous
L : very good kisser
M : can be funny and dumb at times
N : easy to fall in love with
O : has one of the best personalities ever
P : popular with all types of people
Q : makes people laugh
R : gives good hugs
S : nice butt
T : very open - minded
U : is loved by everyone
V : very romantic and not judgmental
W : not bad
X : never let people tell you what to do
Y : very hot
Z : makes dating fun

-daa-
Birthday wishes
Birthday Blessings
Instead of counting candles,
Or tallying the years,
Contemplate your blessings,
As your birthday nears.
Consider special people
Who love you, and who care,
And others who’ve enriched your life
Just by being there.
Think about the memories
Passing years can never mar,
Experiences great and small
That have made you who you are.
Another year is a happy gift,
So cut your cake, and say,
"Instead of counting birthdays,
I count blessings every day!"
By Joanna Fuchs


CaLL on de BiG DaY

1) De PeLi
2) KAk UjiE n FamiLi - AlissA siaP nyanyi LagU besdaY...thanks Alissa..ummphmuah!

SmS on de biG dAY

1) Od - may aLL my wisH come truE...ape ye???
2) Isa - sentiasa doAkn kebAhgiaAn seLaLu
3) De PeLi
4) DikNA - siap pesan "bo la angin2..."
5) WiE - semoGa berJayA dlM HiduP
6) UyuN
7) LiN
8) kak UjiE - semoga brtambaH amaL paHaLa
9) DLaH
10) WaiNa
11) Zati

Belated SmS

1) MaI


AlhamdulillaH dh selamaT aku menyambuT ulang TahuN kelaHiraN yg Ke-25 TahuN...=) haaa...x tua Lg Yer maseH dlM julaT remaJa Gitu...(15-35 tahuN) heheheheheee...Thanks a Lot tuK semuA yg wisH besdaY aku niE....

-daa-
BukiT AmpanG SaujaNA
jejalan melihat pemandangan KL di Bukit sampah...huhuhuhuu...view chantek tp psekitarannye horror je...isk3....2nt time dtg sini..kali nie ramai famili yg dtg,siap picnic tue atas bukit tepi jalan sana...lalu lak diorg...hehehehee....

-daa-

Labels: 1 jeRiTan dUniA luaR | | edit post
Reactions: 
LayanG-layanG

layang-layang pertama ku...=)



si pemain layang-layangku...


amboi x bagi can aku main poN.....pe nie???!


tgk2 layang-layangku terbang tinggi...wah!

last sunday gie tempat dating n lepak baru....Taman Tasik Metropolitan kt Kepong........penat2...besor amat tempat nye...plg best,tuk julung2 kalinye aku main layang2....x pandai rupenyer aku main permainan tradisional nie.hehehehehee....main pegang2 je talinye....ralit tgk lelayang lain de la....chantek betul....suka2...=) tp angin x kuat mana so jap2 jatuh...xpuas main kata dE PeLi....amboi2...nk tdo situ ka...=p plan nk gie maen lg...nt blk Kb nk gie cari wau lak kt PCB 2....=) lupa dh tasek titiwangsa...hehehehehee...bye2 racket kU...=) nk gak tour seluruh taman tue...de Train mcm kt Zoo tue...nk naik,nk naik....=) tp ramai mat motor yg wat pncemaran bunyi kt situ...bosan tol aku....xpe2 abaikn mereka...eceee...sekian...

-daa-
Labels: 0 jeRiTan dUniA luaR | | edit post
Reactions: 

Tiap Hari SayanG

Daisypath Friendship tickers
  • Mari Mengira

    Q.U.O.T.E

    - FloaT LikE A ButterFly,Sting Like A Bee -

    Am I Happy......

    PeNjAgA DuNiAkU

    PeNjAgA DuNiAkU

    AmAnaT PeNjAgA DuNiAkU

    Dunia itu INDAH............... =) dan PINJAMAN semata2...........


    Mencuba NasiB.....

    Mencuba NasiB.....
    Mamarifqy contest

    Peace Contest

    Followers