gundah gulana...........

memang aku tgh berfikir panjangggg.............semua 4W 1H aku pk....kenapa?kenapa?kenapa?salah aku ke?keadaan kot.......=( tp xrasa tenang gak...org itu xrespon...dingin je....tp kalau aku mtk tolong,dia ada....tp aku rasa dia x ikhlas pulak..sbb xde kemesraan lg...sabar,sabar,sabar.....tue je yg aku pk...cepatla pergi perasaan xbest nie..aku lemas mcm nie...trus rindukn mak...teringatkn mak jugak buat aku bsabar n krg pk hal nie...kekdg rasa mcm xde pe yg serius pon,aku kot tlebih emo...ntah pe2 je...haihhh..........mengeluh lg...=(
"berubah jd org matang n bkn mcm budak2 yg xtau ape".......pe maksud ayat ni sebenarnya...
lantakla aku de benda lain lg penting skrg nie...thesis....fokus2...last word aku pk tuk hal nie..."whatever..." fav word aku..heheheheee

-daa-
Labels: | edit post
0 Responses

Tiap Hari SayanG

Daisypath Friendship tickers
  • Mari Mengira

    Q.U.O.T.E


    - FloaT LikE A ButterFly,Sting Like A Bee -

    Am I Happy......

    PeNjAgA DuNiAkU

    PeNjAgA DuNiAkU

    AmAnaT PeNjAgA DuNiAkU

    Dunia itu INDAH............... =) dan PINJAMAN semata2...........


    Mencuba NasiB.....

    Mencuba NasiB.....
    Mamarifqy contest

    Peace Contest

    Followers