BFFs

Berikut merupakan BFFs saya sepanjang thesis...lama x jumpa mereka...disebabkn ari ni xnak or malas (isk3) wat IHC staining,maka saya nak mencari novel2 aka scientific jurnal dgn niat for writing....chaiyo! baru perasan sciencedirect dh tukar logo....heheheheheee....byk lg database jurnal tapi yg 3 nie plg saya suka sebab friendly use...x mcm Ovid tue,dr ms degree sampai master,saya x reti2 gak nk access...hahahaahahhaaa..dan x seperti Pubmed yg kedekut fulltex....
disebabkn esok sy planning nk hang out dgn Mak tersayang saya yg trun ronda2 KL nie maka sebarang pencarian jurnal hari ini akan diarkhibkn sementara mood writing kembali lagi tue di print then dibaca....heheheehehehee....








-daa-

p/s : Last jumaat for january...feb coming.....aigooo..... =p
Labels: | edit post
0 Responses

Tiap Hari SayanG

Daisypath Friendship tickers
  • Mari Mengira

    Q.U.O.T.E


    - FloaT LikE A ButterFly,Sting Like A Bee -

    Am I Happy......

    PeNjAgA DuNiAkU

    PeNjAgA DuNiAkU

    AmAnaT PeNjAgA DuNiAkU

    Dunia itu INDAH............... =) dan PINJAMAN semata2...........


    Mencuba NasiB.....

    Mencuba NasiB.....
    Mamarifqy contest

    Peace Contest

    Followers