AidilFitRi 1429 H or 2008
lg 6 hari nk rayakn.........tp aku rase cm xmeriah je sambutan tahun nie...nape ek?lagu raya sgtla krg d radio....ak pon x bria crk lagu raya tahun nie...dok dgr lagu raya yg bese2 je...kadraya?yg nie lgla dh lama tinggalkn sjak bis skolah menengah...skrg byk dpt ecard je...nk gantung mcm mana tue kt dinding umah nt?hehehehehe....tkenang zaman skolah dlu dok tunggu posmen hantar surat...siap bdebar2 tue....heheheheee..besenya aku akn betla nga adik2 aku sape dpt kadraya plg byk...bestnye waktu tue...sbb yg pos2 nie slalunye aku punya sbb aku dok skolah asrama...hehehhee...dh dpt tue,sibukla nk hias n gantung kt dinding umah...tp itu dulu........now,yg pos2 nie xde dh kot...dpt ecard n byhand je dr insan2 tdekat...tenkiu korg...mcm mana 1 hari nt kn,1kadraya pon aku xdpt...lonelynya rase....ade aku bg kadraya tuk diri sendiri nt x pon plan nga kekwn slg bg kadraya...ala mcm time wat dedication kt maktab 2...main tukar2...hehehehee...
yg plg best time dh besor ni.........." balik kampong" lama dh aku x blk sjak start blajo xsabarnye nk gomol Aril,anak sedara baru aku... thn rase best sket sbb de juadah nk wat tuk ari raya pe dia?tunggu.........kesian mak, syik dia conquer dapor 2.tp,bjaya kah aku?besenya aku akn tido awal mlm raya tue.ntah pe2 je aku ni kn.hehehehe.tp aku dh siap kemas umah tau b4 tdo.so mmg xpenah la aku tgk rancangan bc kadraya kt tv 2.tdo lg best. tp raya lepas aku x tdo tp x tgk gak tv. aku main mercun nga anak sedara aku.dlu ms bdk2 x main sgt pon.heheheee





duit raya?2 raya b4 nie aku de la bg duit raya tuk anak2 sedara aku...lumayan tau aku bg diorg...sbb bru start keje kn...thn nie,aku plan nk mtk dr mak ayah diorg lak...la,la,la,laa.........=)
sbg student sgtla aku xde budget bab2 duit raya nie...tp aku dh tbg kt alissa d sabah tue...sbb dia x blk raya thn nie...yg lelain sori ye...Cik Ila msk best tok korg nt...=) n aku pon dh dpt duit raya pertama dr Yan...tenkiu Yan...ikhlas x tue? hehehehe...

so, buat kekwn aku x kira d mana korg berada,aku nga ikhlas hati nye nk wish korg semua :



1 Response
  1. Mommy Meh Says:

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Ziela. Maaf Zahir dan Batin.


Tiap Hari SayanG

Daisypath Friendship tickers
  • Mari Mengira

    Q.U.O.T.E


    - FloaT LikE A ButterFly,Sting Like A Bee -

    Am I Happy......

    PeNjAgA DuNiAkU

    PeNjAgA DuNiAkU

    AmAnaT PeNjAgA DuNiAkU

    Dunia itu INDAH............... =) dan PINJAMAN semata2...........


    Mencuba NasiB.....

    Mencuba NasiB.....
    Mamarifqy contest

    Peace Contest

    Followers