LovE sUiCiDe....
korg setuju ke nga kate2 di atas????berat kn maknanye.....aku bile pk kn hal nie mesti pk knape org2 yg tlibat x pk betul2...."X SAYANG DIRI KE WEI...." tp 2 pe yg kite yg x tlibat leh cakap....sbb kita x rasai pe yg diorg nie rase kn,kn.....but,wat ever it's aku totap x setuju sesape yg mengambil tindakan seperti di atas!!!!!!so,kekwn ku sila la bpkran WARAS ye....emo lak aku...hehehheee..bukan pe,sbb aku sipi2 la tlibat nga cobaan membunuh diri akibat cinta nie....sipi2 kn,maknanye bkn aku daa....haih....korg nie.
yg plg aku x leh trima, mangsanye adalah seorg LELAKI....aku ulang lg....LELAKI...giler toi! nmpk je ganas tp.....isk3....bodoh lak aku rasa mamat nie...lemah benar....haih...sori.
kesian2 gak aku kt mamat nie...tp dh ko yg salah....main telan panadol n ubat batuk smpai collapse 2 pe kes!dh salah 2 btobat la....lg nk nyusahkn org....ala2 menggugut lak aku rasa tindakan mamat nie....aku citer kt the peli...dia kate "ala,stakat ubat je pe dia....nk sangat,telan racun trus la..."amboi2....bila tanya 1 of my girlfrenz...dia kata..."sbb trlalu sayang la tue.." memang pompuan lebih lembut hatinye kn.kn...=)
dan blaku la.... istiadat sumpah laknat mcm saiful bahri tue tp diragui lak....hehehheeee...but,kputusan si gadis tetap..."NO TURNING BACK".....cuma x puas hati sb byk sangat percanggahannye antara yg trlibat...memang mcm kes Anwar lak aku rase...hehehehe...moral of de story..."bsikap jujur la dlm sesuatu perhubungan..." n .."bcakap benar la walau kenyataan itu pahit..." waala!berbahasa lak aku...
renung2kn....bak kata Prof Izi,hot fm...=)



walau pe pon blaku di masa hadapan kita semua aku harap kita semua hepi....hehehheheee


-daa-
0 Responses

Tiap Hari SayanG

Daisypath Friendship tickers
  • Mari Mengira

    Q.U.O.T.E


    - FloaT LikE A ButterFly,Sting Like A Bee -

    Am I Happy......

    PeNjAgA DuNiAkU

    PeNjAgA DuNiAkU

    AmAnaT PeNjAgA DuNiAkU

    Dunia itu INDAH............... =) dan PINJAMAN semata2...........


    Mencuba NasiB.....

    Mencuba NasiB.....
    Mamarifqy contest

    Peace Contest

    Followers