Apa SalahKU
kenapakah?kenapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....saya tidak paham kenapa ini berlaku,saya sama sekali tidak membuat apa2 terhadap diri beliau tetapi walaupon saya bru je muncul dpn mata beliau...saya dpersalahkan...ini tidak adil!kenapa beliau begitu tidak sukakan saya ini,kenapa?????????????????????????? di mana saja beliau nampak diri saya,beliau akan berkata "Jangan Cik Ila jangan..." ah,tension sungguh saya....huhuhuhuu...

-daa-

p/s : Mak saya kata walapon beliau eksyen mc x suka saya tapi slalu je muncul dpn saya...ala ngade2 la tue...nk perhatian...hahahahhaa
Ayah beliau lak berkata.."nape la aril nie x suka sgt cik ila dia nie"...sdgkn byk persamaan antara kami.."
oh really,kalu bab comey tue saya mengaku kani sama...hahahahahaaaa
Labels: | edit post
0 Responses

Tiap Hari SayanG

Daisypath Friendship tickers
  • Mari Mengira

    Q.U.O.T.E


    - FloaT LikE A ButterFly,Sting Like A Bee -

    Am I Happy......

    PeNjAgA DuNiAkU

    PeNjAgA DuNiAkU

    AmAnaT PeNjAgA DuNiAkU

    Dunia itu INDAH............... =) dan PINJAMAN semata2...........


    Mencuba NasiB.....

    Mencuba NasiB.....
    Mamarifqy contest

    Peace Contest

    Followers